İşte durumun lowdown. PHP ile bir rol yapma oyunu oluşturma. Dövüş sistemi çeşitli meraklıları ve debuffsun oluşur. Mücadele (bir AI aykırı) birkaç tur almak olasıdır.
Ben oyuncunun verilerinin doğruluğunu sağlamak yaklaşık iki zihin duyuyorum (meraklıları ve debufflar zamanla dolacak. A +5 gücü tutkunu sadece 1 çevirmek için sürebilir). I could
1) kullanıcının verilerini ve öğeleri, ekipmanları, pasif becerileri, onun veri değişiklikleri almak bir karakter init dizisi üzerinden gidin ve daha sonra oturumda depolanan tutkunu, eklemek. Devetüyü varsa, onu uygulayın. Değilse, o gitti. Verilerin doğruluğu performans pahasına sağlanır Bu şekilde ... I varsayalım.
2) oturumda tüm karakter veri saklayın, ve meraklıları güncelleyin. Meraklıları aktif olduğunda, ben debuff / devetüyü gitti, ben tutkunu var ne olursa olsun etkileri 'roll-back' ya da temiz-up hatırlamak zorunda, düzenleyiciler ekleyin. Bu DB üzerinde daha az vergi olduğunu varsayarak yaşıyorum ama meraklıları pek çok farklı türü var olabileceğinden doğruluğunu sağlamak zor olacaktır.
Böylece açısından
a) database overhead b) maintainability of the combat system c) industry practises on such cases,
nasıl 2 çözümleri ücret nedir? Ben bilmem ki daha var mı? Ben 2. uygulamak için bir abone desen kullanarak düşünüyordum, ama web vatansız olduğu gibi bu fazla yükü eklemek gibi görünüyor.