Ben uzak bir Flash geliştiricileri ile bir proje üzerinde çalışıyorum, ve onlar (tohum saklandığı benim PHP uygulama kendi Flash nesnesini yüklemek için HTML kurar zaman, ben onlar ile rasgele sayı üretmek için kullanabileceğiniz bir tohum geçmek istemiş böylece belirli bir oyun), daha sonra tekrar edilebilir.
PHP'nin RNG tohumlama olsaydı, eski bekleme (double)microtime()*1000000
kullanabilirsiniz. Ancak, ben bu yöntemi kullanarak bir tohum üretmek eğer, ben sadece normal bir rand()
veya mt_rand()
çağrısı kullanıldığında daha küçük bir dizi olurdu bana oluştu.
Numara bir tohum, ve kendi jeneratör tohumlama değil gibi dış tüketim için üretilen olduğundan, dikkate alınması gereken başka bir şey var mı? Bana 32-bit mimarisi üzerinde 2 ^ 31 olası sonuçları verecek düzenli bir eski mt_rand()
, daha iyi bir yöntem var mı?
Bu sadece bir flash oyunu içine biraz rastgeleliğine atmak için, fantezi bir şey için kullanılıyor değil.