Flash içine bir php değişken yüklü ama cant bir işlevi uygulamak mı

2 Cevap php

merhaba ben çalışıyor, belirli bir çerçeve üzerinde bir animasyon durur bir actionscript fonksiyonu oluşturduk. Ben sonra ben animasyon durdurmak istediğiniz çerçevenin numarasını içeren bir değişken ile bir php dosyası yüklediniz. Bu para yüklü ve ben bir fonksiyon yüklenmiş. ne yapmam cant oynamaya durdurmak için animasyon söyler işlevi değişken elde etmektir.

İşte benim kod:

//load variables
varReceiver = new LoadVars(); // create an object to store the variables
varReceiver.load("http://playground.nsdesign6.net/percentage/external.php");
//load variables



//function1
varReceiver.onLoad = function() {
//value is the var that is created. 
var paul = this.percentage;
}
//function1


//function2
this.onEnterFrame = function() {    
if(this._currentframe==(percentage)) {
this.stop();
this.onEnterFrame = undefined;
}
}
play();
//function2    

cheers paul

2 Cevap

Sorunun percentage İşlevsiz2 kapsamında tanımlanmış değildir olduğunu düşünüyorum.

Böyle bir şey deneyin:

//function1
varReceiver.onLoad = function() {
//value is the var that is created. 
var _level0.paul = this.percentage;
}
//function1

//function2
this.onEnterFrame = function() {    
if(this._currentframe==paul) {
this.stop();
this.onEnterFrame = undefined;
}
}

Farkında olmak başka bir şey zaten onLoad fonksiyon denir zaman kare bir çift yaşadım, belki sen paul olduğunu if(this._currentframe>=paul) ihtimale olmak İşlevsiz2 sizin testi değiştirmeniz gerektiğidir Küçük bir sayı.

//load variables
var paul; // <- !!!
varReceiver = new LoadVars(); // create an object to store the variables

varReceiver.onLoad = function() {
//value is the var that is created. 
   paul = this.percentage; // <- !!!
   play();
}
//function1


//function2
this.onEnterFrame = function() {    
   if(this._currentframe==(paul)) { // <- !!!
      this.stop();
      this.onEnterFrame = undefined;
   }
}
//function2

varReceiver.load("http://playground.nsdesign6.net/percentage/external.php");

veya daha iyi:

//load variables
varReceiver = new LoadVars(); // create an object to store the variables

varReceiver.onLoad = function() { // onLoad
   if(this.percentage!=undefined){ // check if percentage exist
      _root.onEnterFrame = function(){ // register event function
         if(_currentframe == varRecivier.precentage) { // function body
            _root.stop();
            _root.onEnterFrame = null;
         }
      play();
   }else{ // no variable "precentage" in loaded data
      gotoAndPlay("error"); // loading error handling
   }
}