Ben bir temiz ve güzel bir çözüm bulamıyorum bir tasarım sorunu var. PHP geliştiriyorum ama bu herhangi bir dilde ortaya inanıyorum. Benim temel sorun ben yönlendirme bazı düzeyinde dairesel bağımlılık sahip iki nesne olması. Ben (F diyorum) kendisi oluşturulacak A sınıfı bir nesne ihtiyacı (B sınıfı) bir nesne içeren Cephe desen uygulayan bir sınıf var demektir. sınıf A yapıcı kendisi oluşturulacak bir cephe F ihtiyacı => Ben nesnelerin dairesel bağımlılık var.
Ben dairesel dayanışmayı (nesneler javascipt devlet desen kullanarak bir döngü ile bir sonlu durum makinesi uygulamak) çözemezse bu yüzden temiz bir çözüm arıyorum inanıyorum. Ben iki olası çözümleri ile kendimi geldi, ama ben de özellikle zarif olduğunu sanmıyorum:
A sınıfı bir setFacade (F $ facace) yöntemi uygulamak ve kurucusundan tüm cephe kaldırmak ve sadece A sonra ayarlayın ve cephe oluşturulur var. A sınıfı nesneleri setFacade denir ve kapsüllemeyi azaltacak kadar yani bu aslında bir şey yapmak mümkün değil A sınıfı bir nesne yaratacak cephe olmadan çalışamaz ve hangi ben de don, nesne zamanında cephe değiştirmek için izin verecek 't gibi.
Yerine daha kısa sürede oluşturulan cephe gidermek mümkün olacak cephe A geçirilen bir Promise gibi bir şey uygulamak. Ben aslında bir) korkunç hataları üretebilir ve (daha önemlisi) b) ihtiyaç woul A içinde buisness mantığı ele yöntemleri daha sözünü, çözmek için iyi bir yer var, çünkü özellikle bu ek yönlendirme katmanı tanıtmak sevmiyorum buisness mantığı denir zaman ben, şimdi bunu çözmek gerekir eğer bana söz zaten çözüldü olmadığını kontrol veya. Bu benim gözünde sadece korkunç bir tasarım.
Yani herkes daha iyi bir çözüm ile gelip ya ben gerçekten istiyorum mutlu bir iyi bir argüman ile benim olası çözümlerden biri destek olabilir eğer.