Ben basit bir metin savaş oyunu geliştirmek ve bir savaştan sonra kazanılan gerektiğini ne kadar XP hesaplanırken bazı sorunlar yaşıyorum, ben düşünebilirsiniz birkaç faktör gidecekseniz:
Onlar aynı seviyede birini dövmek eğer 1) Oyuncular tabii ki iyi XP kazanmak gerekir
Onlar daha yüksek bir seviyede birini dövmek eğer 2) Oyuncular büyük XP kazanmak gerekir
Daha düşük bir seviyede birini yenmek 3) Eğer oyuncu kötü XP kazanmak gerekir.
4) Yukarıda, güzel ölçekli olmalıdır, yani oyuncu A level 10 ve level 9 veya 11 fark çok büyük (onlar elbette seviyesi 11 karakter yenerek daha XP kazanmak istiyorum ama biz olmaz olmamalı bulunuyor Oyuncu B savaşları ise ) bu büyük olmasını bekliyoruz, ama o bir seviye 5 veya 15 savaş ise bu fark çok büyük olmalıdır.
Sadece sorun tüm senaryolarda iyi çalışır bir şey hesaplanırken olan, şu anda benim XP tablo aşağıdaki gibi görünüyor:
Current Level XP Needed Increase from Last Level
1 30 0
2 65 35
3 106 41
4 154 48
5 210 56
...
10 672 123
PHP, benim kod XP Gerekli hesaplamak için aşağıdaki gibi görünüyor:
$offset = 30;
$multiplier = 1.17;
$base = $prevXp * $multiplier;
$xp = $base + $offset;
Ben bir kaç farklı şeyler denedim ama bunlardan herhangi biri ile etkilendim değil, ben iki oyuncu ve daha sonra çarpanı çeşit kullanarak arasındaki XP'de farkı hesaplanırken ile çalışmak isterim ama ben etkilendim olmamıştır Şimdiye kadar sonuçlarla.
Herhangi bir yardım / giriş mutluluk duyacağız.