PHP: oyun döngü (parçacığı veya sıralama)

0 Cevap php

Ben bir oyun istemcisi olarak PHP kodu yazıyorum. Bu soket kullanır; socket_create sonra socket_read socket_accept izledi ve. Bu iyi çalışır, ancak sorun sunucu socket_read bir "oyun döngü" içinde sürekli oluyor edilmesi gerekiyor herhangi bir zamanda bir paket göndermek olabilir. Yani böyle bir şey:

<?php 
$reply = ""; 
do { 
     $recv = ""; 
     $recv = socket_read($socket, '1400'); 
     if($recv != "") { 
         $reply .= $recv; 
     } 
} while($recv != ""); 

echo($reply); 
?>

O (oyun istemci tarafından çıkın kadar sunucu bağlantısını sonlandırmak değil) döngü içinde sıkışmış ve PHP kodu içeri gelir olarak paket şeyler işlemek gerekiyor çünkü çalışmıyor

Yani PHP gerçekten parçacığı yoktur. Bu işleme en iyi yolu nedir?

0 Cevap