Im bir harita ile bir PHP oyun yapma, ve ben bazı sorularım var

0 Cevap php

Peki oyuncular üzerinde yürümek bir harita ile bir PHP webgame yapma im. ama çok oyunun genel performansı hakkında im. biraz bu gibi:

  1. The page to start saving resources i made a main page with an iframe to the map code and with a chat below like this:

(start page) (iframe with the map.php code) (include chat.php) (end page)

bu nedenle bu i tüm sayfayı yeniden yok ve biz harita üzerinde yürürken sohbet hala duruyor.

  1. the map code: in the beginning it was very slow and buggy but i managed it to run very simple, like this: the maps are divided by areas, and each row stores a single tile of a 9x9 map. so my db looks like this:

id-map-Poz (bu bölge tanımlar) (bu karo konumunu tanımlar)-kiremit (çini img) blok (kiremit yapılabilen ya değilse)

i bir harita oluşturmak için çağırdığınızda yüzden o komut 9 collumns 9 satır bir tablo oluşturmak ve özel kiremit görüntü ile her bir hücrenin arka plan ayarlamak, harita X tüm satırları seçmek istiyoruz.

olması ise komut da onu çalıştırır aynı şekilde haritada herhangi diğer oyuncular ve nesneler için DB için sorar ama arka plan olarak, hücre içindeki img olarak gösteren.

db için aramaları kaydetmek için, i fikri vardı: harita yaratılış her döngü o yüzden tarayıcı saklar ve her zaman yeniden gönderilir adı gerçek harita konumu ve değeri img olduğunu gizli bir giriş oluşturmak biz bunu girdikten sonra yürümek yüzden haritası için çağırır.

yürüyüş için ben büyük bir form ve varlık düğmeleri yürüyüş için okları yaptı, biz sayfayı yürümek her zaman bir POST gönderir ve yön oyun yürüdü olduğu için bağlı olarak, DB günceller ve yeniden eşlemesi oluşturabilir.

well thats it. im already using GZip compression. So my questions are:

1- Will the server overload if there is like 50 players walking at same time? 2- there is any tips, improvements or optimizations i should do to this map script? may a way to save DB calls and make it less overloading?

(I ajax kullanmak istemiyorum)

0 Cevap