Flash'tan PHPServer-dizisi ve çeşitli seçeneklerin artılarını eksilerini gönderme-yükleme görüntüleri

1 Cevap php

There seems to be so many ways of uploading images to a PHP enabled server, it is difficult to make sense of the various options and under what circumstances it is prefereable to use one over the other. On the front end you have the option to JPGencode or not, use a ByteArray or not, further compress the ByteArray or not. On the server side, assuming one is using PHP, there is the option of whether to use third party remoting (ZendAMF or AMFphp) or not and what the pros cons of each are.

Ne olursa olsun seçenekleri, ön ucunda adımların çekirdek dizisi olarak görüyorum

  1. Bir BitmapData nesnesi sunucuya yüklenen-kaydedilecek görüntüyü temsil oluşturulur.
  2. BitmapData kodlayan JPG kullanılarak kodlanmış ise, değilse atlayın ve 3. adıma geçin.

  3. ByteArray kullanıyorsanız, yeni bir ByteArray nesne örneği ve atlayın ve 4. adıma geçin değilse, 1 ya da 2 ya da eşit yapılmış.

  4. Bağlayın görüntü veri servisi-upload-save

Doğru ve ya herkes yukarıdaki anlatabilir misin?

1 Cevap

i (getPixels ve setPixels ile tamamen değiştirilebilir olan) en basit ve doğal bir yolu ByteArray veya BitmapData almak, düşünmek as3corelib ve onu göndermek kullanarak JPG veya PNG kodlamak ... istemci tarafında kodlama avantajları

  1. tabii ki, bant genişliği
  2. Veri gerçek bir dosya haline gelir ve sadece ikili veri değil ... sen doğrudan dosya sistemine saklamak ve http üzerinden sunucu bunu yapabilirsiniz ... Bir Bitmap sadece 32-bit-başına-piksel yığın bile saklamak değil görüntü boyutu ... Eğer aksi, JPG kayıpsız isterseniz PNG kullanın ...

Benim için en basit şey, standart URLLoader sınıfını kullanarak sunucuya göndermek olacaktır ... veriler basitçe $HTTP_RAW_POST_DATA ... burada bir çerçeve kullanmak için hiçbir sebep olmadıkça gerisi Sunucunuzun söz çerçevelerin biri dayanmaktadır ...

yardımcı olur umarım ...